Tiedote asiakkaille ja yhteistyökumppaneille

16.03.2020

Teemme parhaamme, jotta koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessakin ETS NORDin asiakaspalvelu toimii keskeytyksettä ja toimitukset saapuvat sovitussa aikataulussa tilaajilleen tai työmaalle. Samalla kuitenkin pyrimme estämään koronaviruksen leviämisen välttämällä kaikkia tarpeettomia henkilökohtaisia kontakteja.

Suosittelemme asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme toimivan toistaiseksi näiden ohjeiden mukaisesti:

Käytä kaikkiin päivittäisiin tavaratilauksiin ensisijaisesti ETS NORD-verkkokauppaa, sähköpostia ([email protected]) tai tee tilaus puhelimitse (040 1842 842). Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8.00-16.00
Myyntimme ja asiakaspalvelumme ovat valmiudessa neuvomaan puhelimitse ja sähköpostitse, asiakastapaamisia pyritään välttämään
Tarpeelliset palaverit hoidamme toistaiseksi TEAMS-kokouksina
Vaikka suuri osa työntekijöistämme työskentelee etätöissä puhelimen ja sähköpostin tavoitettavissa, jatkuu toimintamme siitä huolimatta mahdollisimman normaalina
Panostamme toimitilojemme hygieniaan viruksen leviämisen estämiseksi. Pyrimme toistaiseksi välttämään toimistovierailuja.
Pyydämme noutoasiakkaitamme ja tavarantoimittajiamme huomioimaan sopivan etäisyyden ja hygieniaan viruksen leviämisen estämiseksi.

Kiitos ymmärryksestänne tilanteessa, joka koskettaa meitä kaikkia.
Seuraamme tilannetta ja päivitämme ohjeistusta sen mukaan.

Jari Lehtonen

Maajohtaja